Gümüşhane Üniversitesi

Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi
   


 





Kullanıcı Adı
Şifre
Sayıların Toplamı  
 
   
   




Oturum Açmak İçin Kalan Süre
 








  BÖLÜM BAŞKANLARININ DİKKATİNE!

Dönem itibariyle açılan dersler hakkında yapılması gereken işlemler aşağıda adım adım belirtilmiştir. Herhangi bir yanlışlık varsa (Dersin; kredisi, AKTS’si, ismi, kodu vs.) mutlaka zaman geçirilmeden Bölüm Başkanlıkları tarafından Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirilmesi gerekmektedir.

1) Açılan ders müfredatta görevlendirilen öğretim elemanının üzerine açılmıştır. Eğer öğretim elemanı isminde değişiklik yapılacaksa yalnızca açılan derslerde yapılması yeterli olup, ayrıca müfredatta değişiklik yapılmasına gerek yoktur.

2) Derse Öğretim Elemanı ataması ister “Ders Açma İşlemleri” menüsünden isterse “Ders Toplu Öğretim Elemanı Atama” menüsünden yapılabilir.

3) “Ders İşlemleri” menüsü altındaki “Ders Açma İşlemleri” menüsüne girildikten sonra, “Dönem”den ilgili Dönem (Güz veya Bahar) seçildikten sonra “Ara Bul” diyerek tüm dersler kontrol edilecektir.

4) Dersler kontrol edildikten sonra “Dersin Tipi/Türü”nden “Seçmeli” seçildikten sonra Ara Bul diyerek seçmeli dersler bulunup kontenjanlar girilecektir. Eğer program dışından derse alacak öğrenci sayısına sınırlama getirmek istiyorsanız kontenjan girilen sayfanın sağında “Bölüm Dışı Kota Uygula”nın yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Dış Kontenjan”a diğer bölümlerden kaç kişinin dersi almasını istiyorsanız o sayıyı giriniz (1, 3, 5 vs.) Genel Kontenjan’a, Dış Kontenjan ile Programınız için belirlediğiniz Kontenjanının toplamını yazınız.

5) Açılmayacak derslerin Genel kontenjanına 0 (sıfır) girilerek kesinlikle kapatılacaktır.